محل تبلیغات شما

                              اعترافات بهائیان به خاتمیت پیامبر اسلام


    فرقه ضالّه بهائیت از علی محمد شیرازی تعبیربه نقطه أولی و ذکر کرده همچنین او را حضرت ذکر خطاب می کنند به نظر آنان علی محمد،امام دوازدهم شیعیان است که شریعت جدید به نام‌ شریعت بیان آورده است. (زیرا نام کتابوی بیان می باشد) بعد از علی محمد، میرزا حسینعلی نوری مازندرانی معروف به بهاءالله پیامبر اولوالعزمبعدی بهائیان محسوب می شود.

 

    به اعتقاد این فرقه گمراه، حسینعلی مازندرانی باآوردن کتاب ایقان، کتاب بیان را نسخ کرده است زیرا با آمدن حسینعلی بهاء، علی محمد باب و شریعت او مورد عملنخواهد بود. بعد از حسینعلی نوری فرزندش عباس افندی معروف به عبدالبهاء و بعد از اونیز شوقی ربانی (نوه دختری عبدالبهاء) معروف به ولیّ أمرالله (اولین ولی أمر فرقه ضالّه)جانشین حسینعلی نوری شد، و بنا بود بعد از شوقی پسر بعد از هر پسری ولی امر بهائیان شوند،که این امر محقق نشد. چرا که شوقی عقیم بود و صاحب فرزند نشد، لذا بعد از او تشکیلات بیت العدل (واقع در فلسطین اشغالی) رهبری جامعه بهائیان را بعهده دارد.

 

    در آثار رهبران فرقه ضالّه بهائیت اعتقاد به خاتمیتپیامبر اسلام (ص) فراوان دیده می شود. در آثار مبلغین بهائی مانند عبدالحمید اشراق خاوری(که فرد حوزوی بود ولی به بهائیان پیوست و کتاب های زیادی نیز در باره بهائیان و رهبرانش به رشتهتحریر در آورد) در کتاب رحیق مختوم جلد ۱ صفحه ۱۰۶ ذیل کلمه خاتمیت چنین می نویسد:

 

     در قرآن سورة الاحزاب (آیه ۴۰) "محمّدرسول الله" را "خاتم النبیّین" فرموده، جمال مبارک (حسینعلی) جلّ جلالهدر ضمن این جمله مزبور می فرمایند: مقام این ظهور عظیم و موعود کریم از مظاهر سابقه بالاتراست زیرا نبوت بظهور "محمّد رسول الله" که خاتم النبیین بود ختم گردید. واین دلیل است که ظهور موعود عظیم (یعنی ظهور حسینعلی) ظهورالله است و دوره نبوت منطویگردید زیرا رسول الله خاتم النبیین بودند».

 

 

    به نظر اشراق خاوری ظهور حسینعلی از انبیایگذشته نیز بالاتر است. چرا که نبوت و خاتمیت به پیامبر اعظم صلوات الله علیه و آله به پایان رسید، بنابراین ظهور بعد ازپیامبر اسلام (ص) ظهور نبوتی نیست و نمی تواند باشد، چون رسول الله خاتم النبیین بود. بلکه ظهوربعد از پیامبر اعظم ظهورالله است. بنابراین اشراق خاوری همانند دیگر پیروان فرقه ضاله خاتمیت پیامبر اکرم صلی الله علیهو آله و سلم را قبول دارد.

 

    حسینعلی بهاء نیر در کتاب "اشراقات"که توسط مؤسسه أمری (متعلق به فرقه ضاله) چاپ گردیده، به خاتمیت پیامبر أعظم صلی الله علیه و آله و سلم تصریحکرده و در صفحه ۲۹۳ می نویسد: "الصلاة و السلام علی سیّد العالَم و مربّی الاممالذی به انتحت الرسالة والنبوّتة و علی آله و اصحابه دائماً ابداً سرمداً". درودو سلام بر آقای جهان و مربی همه امت ها آن شخصی که رسالت و نبوت به او ختم و پایانگرفته است.

 

    مبلغین فرقه ضالّه که نتوانستند جمله حسینعلی نوری را نفیکنند، به توجیه آن اقدام کرده می گویند: منظور از "خاتم النبیین" ختم نبوتاست و ختم رسالت را شامل نمی شود در حالی که [ما در خاتمیت پیامبر اعظم (ص) قسمت ۳ گفتیم]نبوت أعم از رسالت است. وقتی ختم نبوت باشد، قطعاً ختم رسالت نیز شده است. بنابراینخاتمیت هم شامل نبوت است و هم شامل رسالت. در نتیجه پس از پیامبر اعظم (ص) از طرف خداوند متعال نه امکانآمدن نبی وجود دارد و نه رسول.

علی محمد باب تروریست

ادعاهای بهاءالله - 38

دروغگوئی علی محمد باب

پیامبر ,حسینعلی ,خاتمیت ,نبوت ,الله ,فرقه ,بعد از ,خاتمیت پیامبر ,پیامبر اعظم ,      ,حسینعلی نوری ,فرقه ضالّه بهائیت

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پرورش سیب و دانش محصولات فرهنگی رسانه گلچین مطالب وب anacciamu دانلود آهنگ جدید Mark's memory دانلود فیلم و سریال قصه هــــای جوجه بیشعـــور حج رحمت