محل تبلیغات شما

                            ابوبکر البغدادی و علی محمد شیرازی

 

    فرقه ضاله بهائیت این ایام درحالی جشن دویستمین سالگرد تولد علی محمد شیرازی مدعی بابیت و مهدویت را در سر میپرواند که گویا فراموشی کرده یا ندیده اند شخص علی محمد باب که او را مبشر میرزاحسینعلی بهاء می دانند، همانند ابوبکر البغدادی رهبر گروه داعش یک تروریست به تمامعیار بوده که اگر امیرکبیر تصمیم به اعدام او نمی گرفت و فتنه هائی که در آن عصربوجود آمد خاموش نمی شد، چه بسا الان ما کشوری به نام ایران و مردمی با دین اسلامو تشیع نیز وجود نداشت!

 

    با نگاهی گذرا به آثار علیمحمد شیرازی پی می بریم که این مدعی بابیت و مهدویت نه تنها دستور داد که همه باید  کتاب بیان او را بخوانند و تدریس کنند، بلکهحکم به قتل و کشتن مردم بی گناه، غارت اموال آنان، هدم و نابودی و تخریب مقابر، مساجد،اماکن مذهبی، حرم امامان و امامزاده ها و تمام بقاع متبرکه، حتی انسان ها غیر بابیرا صادر کرد تا یک جهان مردم با آئین بابی بماند.

 

    همچنانکه عبدالبهاء رهبر دوم فرقه ضاله بهائیت نیز در کتاب مکاتیب جلد 2 صفحه266 سطر 6 به این مطلب تصریح کرده می نویسد: در یوم ظهور حضرت أعلی منطوق بیان ضرباعناق و حرق کتب و اوراق و هدم بقاع و قتل عام الا من آمن و صدق بود». یعنی روزیکه علی محمد شیرازی ظهور کرد، منطوق و صراحت کتاب بیان وی گردن زدن مردم، آتش زدنو سوزاندن کتاب ها و اوراق، هدم و تخریب اماکن متبرکه ائمه اطهار و امامزادگان وقتل عام عمومی مردم بجز بابیان بوده است.

 

    چرا که علی محمد باب باافتخار تمام در کتاب بیان فارسی خود در باب ششم از واحد ششم صفحه 198 سطر 14 دراین رابطه نوشته است: الباب السادسمن الواحد السادس، فی حکم محو کل الکتب الا ما انشئت او تنشی فی ذلک الامر» یعنیحکم نابودی تمامی کتب بجز آنهائی که در باره بابیت نوشته شده یا نگاشته خواهد شد.

 

    وی همچنین در مورد تدریس کتاب های غیر بابی مانند: فیزیک، جغرافی، تاریخ،شیمی، الهیات، ریاضی، علوم تجری، انگلیسی، فارسی، عربی، قرآن و. نیز حکم اکیدصادر نموده که تدریس آنها حرام بوده و احدی حق ندارد به یادگیری آنها اقدام نماید!زیرا وی در کتاب بیان فارسی صفحه 130 سطر 5 گفته است: الباب العاشر من الواحد الرابع لا یجوز التدریس فی کتب غیر البیان.» یعنی تدریس هیچ کتابی به جز کتاب بیان جایز نیست مگر آنچه به علم کلام مربوطاست. آنچه از منطق و اصول و علوم دیگر اختراع شده برای اهل ایمان (پیروان باب)جایز نیست و در خواندن و تدریس آنها مأذون نیستند.

 

    به راستی مردم در هر عصر و زمانه چه بهره ای از حقیقت و دانش دست پیدا خواهندکرد، وقتی هیچ کتابی جز سخنان پوچ و بی معنی باب در گستره گیتی باقی نماند و تماممطالب و کتب در دستان دانشمندان و نخبگان منحصر به کتاب بیان علی محمد باب باشد؟آیا بشر با توجه به حکم علی محمد شیرازی در کتاب بیان، به چنین دانش و تکنولوژی کهامروز در اختیار همگان است، دست پیدا می کرد؟ آیا بشر با خواندن کتاب بیان میتوانست به کره ماه سفر کند و به اکتشافاتی دست پیدا کند؟ آیا با خواندن کتاب بیانمی توان به علم و فناوری نانو که موجچهارم انقلاب صنعتی را در برداشته و در تمامی گرایش‌ های علمی راه یافته و از فناوری‌ های نوینی است که با سرعتهرچه تمام تر در حال توسعه است، دست پیدا کرد؟

 

    احکام و دستورات علی محمد باب در کتاب بیان  آنقدر  غیر انسانی و غیر منطقی و غیر عقلائی و دور از واقعیتاست که خود بهائیان نیز قادر به توجیه آن نشده مجبور شده اند در پاسخ به معترضینبگویند آئین بابیت و احکام آن، همانند اسلام منسوخ گردیده و  دیگر ارتباطی به ما ندارد. همچنانکه میرزاحسینعلی نوری مؤسس فرقه بهائیت نیز کتاب "اقدس" را ناسخ کتاب"بیان" دانسته و در صفحه 75 کتاب اقدس سطر 2 می نویسد: قد عفاالله عنکم ما نزل فی البیان من محو الکتب و اذناکم بان تقرئوا من العلوم ماینفعکم». یعنی خدا عفو کرد از شما آنچه در کتاب بیان نازل شده از محو کتب ومن به شما اذن دادم هر علمی که برای شما نافع است بخوانید.

 

    میرزا اسد الله فاضل مازندرانی از مبلّغین سرشناس فرقه ضاله بهائیت نیز درکتاب اسرارالآثار جلد 2 صفحه 106 سطر 1 در این باره می گوید: کتاب بیان به کتاباقدس جمیع احکامش منسوخ است مگر احکامی که در کتاب اقدس مذکور و تأکید شده است؛مرجع کل کتاب اقدس است نه بیان، احکام بیان منسوخ است. لهذا ترجمه آن چه ثمری برایایشان».

 

    این در حالی است که بهائیان علی محمد باب را نقطه اولی و مبشر ظهور میرزاحسینعلی نوری معروف به بهاءالله دانسته، تولد او را جشن گرفته به زیارت مزارش میشتابند و در این ایام نیز به استقبال از دویستمین سالگرد تولد او مشغول هستند.فرقه ضاله بهائیت رفتن به خانة مسی علی محمد باب را به عنوان حج خود قلمدادکرده خود را موظف به انجام آن می دانند و در احکام دیگر نیز تابع فرامین وی هستند،پس چگونه است که قائل به نسخ بیان و احکام آن شده باشند؟

 

    اما حقیقت مطلب چیست؟ آنجا که نفع بهائیت در نفی احکام و اعتقادات باب باشد،حسینعلی بهاء و پیروانش می گویند: کتاب بیان منسوخ است؛ اما جائی که منفعت او درتأئید بابیت باشد، علی محمد شیرازی بعنوان مبشر ظهور میرزا حیسینعلی نوری معرفی میگردد! در حالی که باور داشتن به شخص علی محمد باب بعنوان مهدی موعود، قبول به آراء،افکار، احکام، و عقائد تروریستی وی نیز بوده و فرقه ضاله بهائیت در حقیقت حامیانتروریست بوده و هستند.


برای دیدن کتاب مکاتیب عبدالبهاء، بیان فارسی، أقدس و اسرارالآثار روی ادامه مطلب کلیک کنید.

علی محمد باب تروریست

ادعاهای بهاءالله - 38

دروغگوئی علی محمد باب

کتاب ,بیان ,محمد ,علی ,باب ,  ,علی محمد ,کتاب بیان ,      ,محمد باب ,در کتاب

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نمایندگی قم nibfevilo خرید گیره کوچک کننده بینی اصل یا تقلبی ؟؟؟ luhoubidba Shaina's memory یاس پشت دیوار مدل سازی طلای دیجیتال funditusom یک شب گرد تنها